Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 5 Oktober 2012

DUIT BRIM RAI MAJLIS PAS LAWAK..LAWAKK..



Haaaaa...haaaaa betul2betul raja segala lawak la orang2 pas ni rasa nak pecah perut PM nak gelak kiiikiikii ? Apa dia....? Duit BR1M digunakan untuk rai majlis kesyukuran menyertai PAS?? haaahaa kata duit BN duit haram dulu kiikiikii Nik Aziz..oh...nik..aziz..

Apa lalagi yang nak kita heran dengan diaorang inikan, demi duit sanggup mengemis pada rakyat jelata apa lagi nak dikata kiiikiikiii dah memang begitu perangai orang PAS. Dari pemimpin sampai pencacai2nya semua perangai dua kali lima kiikiikiiki. Didoktrinkan untuk menerima sahaja duit kalau kerajaan persekutuan bagi. Halal haram tolak tepi yang penting duit BR1M dapat digunakan untuk sambut ahli baru PAS.

cukuplah sampai disini yang saya nak tulis bukan apa tak boleh nak tulis asik nak gelak sahaja kiiikiikiiikii

Tiada ulasan: