Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 12 September 2012

BETAPA RAKUS DAN TAKSUB NYA PARA PENYOKONG PAS NI



SEDIKIT INFO DARI SAHABAT FB NI JADI RENUNGAN KITA BETAPA RAKUS DAN TAKSUB NYA PARA PENYOKONG PAS NI
macam2 perangai yang pelik dapat kita lihat hari ni semuanya yang pelik2 dan agak2 korang siapa yang patut dipersalahkan bila penyokong pas bertindak sedemikian sudah semestinya tok batinnya lah iaitu pok ni yang menurunkan ilmu ghaibnya iaitu dgn menyebut ayat keramat wajibbersih1,wajibbersih2dan sehingga wajibersiseterusnya kiikiikii

Assalamualaikum. (dARI kAWAN uNTUK kAWAN- Sekadar Renungan Bersama)

Satu kejadian golongan PAS mengacu senjata tajam (kapak kecil) telah berlaku di Lorong 3, Taman Seri Mahkota Aman Fasa 2, Kuantan, melibatkan abang saya berkaitan dengan kes menurunkan bendera di kawasan perniagaan yang mana KESEMUA PENIAGA ADALAH PENYOKONG UMNO.

Atas kapasiti ketua peniaga di situ, abang saya telah menurunkan bendera dan banner tersebut untuk mengelakkan ketidakselesaan pengunjung, dan kemudian memaklumkan kepada pemilik banner dan bendera.

Cikgu Rahman yang merupakan seorang guru sekolah, salah seorang pemimpin PAS di situ datang mengamuk dan menendang kerusi meja di warung abang saya seterusnya mengancam dengan kapak kecil. Sebagai orang berpendidikan abang saya tidak membalas apa - apa cuma mengambil tindakan susulan iaitu membuat laporan polis di Balai Polis Jaya Gading, Kuantan.

Berita selanjutnya akan saya post kemudian. Insya Allah.
sumber roy affandi

Tiada ulasan: