Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 1 Mei 2014

VIDEO PESERTA DEMO BAGAIKAN TERKENA SAWAN BABI .?

Semakin rendah moral penyokong penyokong parti PAS dan PKR ni sejak dua menjak ini memang sudah melampau sangat perangai mereka ni mengalahkan budak nakal lagi !!!

Jika kita imbau sejarah dari dahulu hingga sekarang yang mana satu sumbangan besar Pakatan khususnya PAS pada umat Islam ataupun sesuatu benda yang mereka buat boleh membanggakan Negara kita dimata dunia..oppp di mata kita pun dah cukup kalau ada ..

Admin PM rasa jawabnya semua tahu...jawabnya kosong..elekkkk apa pun tiada sumbangan mereka ini.

Akan tetapi sumbangan pada benda yang negatif banyak dan jika nak di senaraikan tak tertulis antaranya parti yang di gunakan Dap untuk memecah belah Umat Islam di Negara ini sahaja tak lebih dari itu

Tengok sahaja lh penyokong penyokong mereka sekarang pun dh berperangai macam orang tiada pedoman asik berdemo ..memberontak..tiada hala tuju langsung

Tiada ulasan: