Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 21 Mei 2014

UMNO AKAN SAHUT CABARAN IBU DIA SEKIRANYA ADA KEPERLUAN UNTUK MEMECAT NYA NATI? TUNGGU DAN LIHAT !!!

Sila SEBARKAN POS INI sekiranya anda setuju Umno memecat ibu Dyana Sofea di PECAT..bayangkanlah tanpa rasa segan silunya berkempen untuk Calun Anaknya ...dgn sengaja juga dia menyebarkan gambar kempennya ini. Bijakan DAP peralatkan melayu melaga-laga sesama melayu
Umno jangan sesekali memandang mudah isu Ibu Diyana ini kerana ternyata hanya jawatan di dalam Umno sahaja yang di kejar jika dia Berjiwa Umno sama sekali dia akan mengizinkan anaknya menderhaka kepada perjuangan memertabatkan agama bangsa dan Negara kita dari di tindas Dap selama ini

Dalam parti perbuatan Ibu diyana jelas tiada keiklasan dalam perjuangannya setelah kita tahu masuk dap apa masaalahnya jadi kenapa dia membiarkan anaknya terjerumus dengan Dap dan penglibatan anaknya jelas membuktikan sokongan nya terhadap Umno tidak Ikhlas.

Menyimpan ahli yang bersekutu dengan anaknya di lihat umpama barah yang kelihatan kecil lama kelamaan akan merugikan Umno jika dibiarkan di bimbangi mereka menggunakan ibu diana untuk memburuk burukan Umno di kemudian hari..

Sekadar pendapat...apa apa pun perkara ini wajar di kaji selepas tamat hari pengundian nanti perkara ini wajib di bincang di dalam jawatankuasa tatatertib kerana sengaja menunjukkan sokongan yg seakan akan menghina apa yang di kerjakannya selama ini IBARATNYA BERJUANG DALAM UMNO DEMI DUIT BUKAN KEIKHLASAN yang di lakukan ...rasanya Fahamkan apa maksud pm ni.
Catat Ulasan