Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 2 Mei 2014

Peliwat terima balasan, diliwat 20 banduan di dalam penjara

Di luar negara perbuatan liwat juga di pandang keji malah sesama banduan juga membenci kesalahan liwat dalam kejadian ini akan tetapi persoalannya bagaimana di Malaysia adakah liwat adalah sesuatu perkara biasa sehinggakan sesetengah individu di sokong menjadi ketua kepada mereka malah tindakannya mendapat simpati pada golongan mereka sehinggakan ramai yang sanggup berhimpun demi seorang peliwat 
Admin pm cuma memberi gambaran sahaja yang selebihnya kitaaa fikirkanlah secara rasional yang lebih pelik ada yang berjubah serta berpurdah pun sanggup bersama sama berdemo bersama mereka.
SEORANG  jurulatih seni mempertahankan diri di Brazil menerima balasan yang setimpal dengan perbuatannya memukul, meliwat dan membunuh anak tirinya apabila dia pula yang diliwat dan dibelasah oleh 20 banduan lain di penjara.
Daryell Dickson Meneses Xavier mengalami kecederaan parah di seluruh tubuhnya terutama di bahagian dubur akibat perbuatan ganas para banduan itu.
Lebih sadis, selepas dia pulih dari kecederaannya, dia sekali lagi ‘dikerjakan’ oleh banduan tersebut yang bertindak mengoyakkan jahitan pada bahagian duburnya dan meliwatnya buat kali kedua.
“Tompokan darah pada seluar yang dipakai Daryell membuktikan betapa dia menderita dengan keganasan para banduan itu,” menurut sumber.
Kejadian itu kini menjadi buah mulut ramai sehingga mecetuskan perdebatan sama ada ia setimpal dengan jenayah yang pernah dilakukannya sebelum ini.
Namun, ramai yang bersetuju dengan menyifatkan Daryell bernasib baik kerana sekurang-kurangnya dia tidak dibunuh seperti anak tirinya.
Catat Ulasan