Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 27 Mei 2014

PANAS !!!PENYOKONG TAKSUB PAKATAN PEMBANGKANG KATA TAK HARAM MAKAN COKLAT ADA BABI.

Habis semua hukum agama dibantai oleh pentaksub pakatan pembangkang ni,sudah mula meraban mengutuk umno dalam status fb nya,demi memperjuangkan agenda bebalnya sanggup mengikut logik dan kesenangan diri sendiri sampai kan terpapar kelakuannya yang kelihatan menggugat akidah kita sebagai umat islam.
Contohnya status Facebook yang dibuat seorang remaja berkaitan cokelat catburry yang di haramkan serta merta oleh Jakim baru baru ini.
Menurut pentaksub pakatan pembangkang ni, tak ada sebab orang muda sepertinya nak boikot makan cokelat Cadbury semata-mata isu haram sebab itu cuma mainan politik.
Baginya babi tak boleh makan kalau dalam bentuk daging, dah jadi cokelat tak apa…
Anak siapalah ni ye kalau bukan anak pembangkang ,tak gitu sahabat pm? Kalau tahu siapa ibu bapanya mintalah mereka hantar anak belajar agama sebab sesat sangat dah ni akibat terpedaya dengan mainan politik pas dap dan pkr yang semakin merapu sekarang.

Tiada ulasan: