Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 28 April 2014

MAZIDUL AKMAL SIDEK BAKAL DI CAWATKAN ORANG SARAWAK GARA2 FITNAH PEMBANGKANG?

''Demi Allah aku akan cawatkan Mazidul ni bila dia datang lagi ke Sibu,Sibu Kawasan PEMBANGKANG.Jika arwah pakcik aku Rosli Dhobi pernah bunuh British demi Keadilan.Tidak mustahil kau akan aku cawatkan !!! itu lah ungkapan orang yang suka mendengar berita tanpa hendak menyiasat sumber dari berita fitnah terbabit !!! Bawakk bawakkk lahh istigfar banya banyak  aszfia Haris !!!

Akibat dari serangan melampau dari Pihak Pembangkang terhadap Mazidul yang sering membongkar salah laku manusia terutama dari kalangan Pembangkang  maka tidak hairan lah Mazidul di serang dengan mencipta akaun palsu kononnya kepunyaan Mazidul dan tektik yang sama di gunakan RBA mencipta akaun Blue Wave Army di sini yang kononnya milik Umno Walhal bukti jelas di cipta oleh RBA untuk memfitnah Umno

Jom sahabat pm kita sama sama baca kenyataan Mazidul Akmal yang menafikan tuduhan yang di lemparkan terhadapnya melalui tulisannya seperti di bawah

SEGELINTIR RAKYAT SARAWAK TERPENGARUH RUPANYA




Majoriti rakyat SARAWAK, pemilik akaun media sosial tenang dan tidak melatah, apabila kononnya saya didakwa mencatatkan status  biadab di bawah.


Ayah saya bernama SIDIK, bukan SIDEK.

Baca penjelasan selanjutnya mengenai kes ini, klik di sini.

Terima kasih kepada pengendali blog Badut Rakyat kerana sudi menyebarkan maklumat berhubung hal ini.

Klik di sini.

Pembaca blog ini tentunya menyedari, penulisan memaki-hamun, mencerca dan menghina, BUKAN gaya penulisan saya.

Namun dalam pada itu, malangnya segelintir rakyat SARAWAK terkeliru dan terpengaruh dengan usaha pihak tidak bertanggungjawab itu. Lalu mereka mencatatkan beberapa status berbaur ugutan di facebook.

Khusus untuk rakyat SARAWAK, pembaca blog ini dan barangkali juga rakan facebook saya, ketahuilah, saya cukup matang untuk tidak mencatatkan status provokasi seperti itu.

Berani saya kerana benar.

Sebelum menampilkan reaksi, cuba bertanya kepada diri sendiri ...

Wujudkah bukti kukuh mengesahkan akaun telah dipadamkan itu, milik saya? Tentunya tidak. Pihak terbabit, hanya menyalahgunakan gambar saya, diambil dari akaun facebook. Gambar anda juga boleh digunakan untuk membuka akaun palsu.

Ada pihak terloncat gembira sekiranya mengetahui kita saling membenci.

Pengajarannya di sini, periksa dan teliti SUMBER penyebar maklumat. Bukan bingkas bangun, membenci secara semberono. 


Kepada Aszfia Haris dan Ayah AB, usah melatah keterlaluan.
Catat Ulasan