Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 24 April 2014

GAMBAR 2 :MAJLIS PERASMIAN PENUTUP KEJOHANAN BOLA BALING PERINGKAT N.SEL BAWAH 12 TAHUN

23 April 14 Rabu 10pagi
STADIUM TERTUTUP KUALA SELANGOR.

MAJLIS PERASMIAN PENUTUP KEJOHANAN BOLA BALING PERINGKAT N.SEL BAWAH 12 TAHUN

PERASMI: HJ SHAHRIZAL SAHRI
Pegawai Khas DSNO

UCAPAN TUAN HJ SHAHRIZAL

Terima kasih di ucapkan kepada para guru serta pelajar yang terlibat dalam upacara Kejohanan bola baling peringkat Negeri Selangor bawah 12 tahun dan dengan rendah diri mengucapkan sekali lagi terima kasih kerana memberi peluang pada saya sebagai perasmi penutup kejohanan bola baling bawah 12 tahun pada tahun ini

Dikesempatan hari ini juga terlebih dahulu saya menyampaikan salam dari Datuk Seri Noh Omar pada guru guru serta para pelajar yang terlibat dalam acara tersebut dan di kesempatan ini juga saya mengucapkan Tahniah pada yang berjaya dan pada yang kalah juga diucapkan tahniah kerana terpilih untuk bertanding dan semoga berjaya pada masa akan datang

Walaupun acara ini baru pertama kali berlangsung di daerah Kuala Selangor namun guru dan Urusetia telah berjaya dengan cemerlangnya dalam menjayakan program ini dan di sini di ucapkan sekalong Tahniah untuk guru serta urusetia

Saya benar benar berharap agar para peserta dapat menumpukan pelajaran seperti mana mereka berjaya menumpukan sukan ini tak lupa juga ingatan agar para pelajar yang terlibat dalam sukan ini untuk taat akan perintah ibubapa guru dan jgn lupa kepada Allah s.w.t

Pada petang tadi juga saya menerima pujian dari pelajar serta guru yang terlibat dengan menyatakan mereka amat tertarik dgn ucapan saya yang pandai mencuit perasaan
Pelajar guru dan ibu bapa.

Diakhir ucapan saya hari ini saya berjanji kepada mereka akan menyumbangkan baju seluar dan kasut kepada pemain yang terpilih mewakili Negeri Selangor.

HJ SHAHRIZAL SAHRI
Pegawai Khas DSNO














Tiada ulasan: