Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 29 April 2014

CATUAN AIR DI SELANGOR :ADUN PAS INI ADMIN PM SARAN KAN LETAK LAH JAWATAN KALAU MALAS NAK BEKERJA ?


Seorang Wakil Rakyat seharusnya bijak dalam menyelesaikan masaalah Rakyat akan tetapi bila Exco atau dikenali sebagai Wakil Rakyat sudah jadi pemalas malah tak tahu nak buat kerja maka setiap kesalahan yang mereka lakukan akan di letakkan ke bahu rakyat walhal sepatutnya pm rasa dia orang ni mewakili semua Rakyat di kawasan yang mereka menang untuk menyelesaikan serta membantu rakyat ini tidak dia yang salah nak kaitkan rakyat la pulak

Exco Kerajaan Negeri Selangor yang di pilih oleh penyokongnya seharusnya malu dengan kata kata biadap ini pm juga tidak ketinggalan untuk sama sama membidas kebiadapan pemimpin pas ini semoga selepas ini sebelum nak membuat ucapan harus lah di fikirkan apa yang nak di sebut supaya perkataan perkataan kurang cerdik ini tidak timbul

Sewajarnya mereka memikirkan jalan terbaik untuk menyelesaikan masaalah catuan air ini dan sikap lepas tangan ini sungguh memalukan seharusnya beliau ini berhenti sahaja jadi Wakil rakyat sebabnya kalau cakap macam tu admin pm pun boleh maka sebaiknya letak sahaja jawatan kan senang,sudahlah gaji mengalahkan adun adun di tempat lain naik begitu tinggi dahuu seharusnya bila gaji tinggii kerja pun kena lah cekap ni tak asik menyusah kan rakyat sahaja

Pada yang kurang cerdik senanglah mereka bodohkan tapi tidak kami yang teguh berdiri menyokong serta taat setia membantu kerajaan tampa sebarang bayaran semata mata cinta kan Negara demi Islam tercinta tapi yang tak cerdik maka terkinja kinja lah sepanjang tahun berdemo terlompat lompat heehee,dalam setahun ntah berapa kali lah weeiii namun hasilnya makin teruk mereka di perbodohkan dengan permainan persepsi Pembangkang
Catat Ulasan