Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 17 Mac 2014

#PRK-KAJANG TOLONG JANGAN TAG NAMA SAYA DALAM POS WAN AZIZAH TAKUT ADMIN ?WAJIB BACA PENTAKSUB PAS !!!

APA MOTIF MEREKA TAG GAMBAR PEMIMPIN MEREKA ?ADA PM KISAH KER ? JOM LAYAN KEJAP SAHABAT2 SEMUA CERITA INI DEMI KEBAIKAN KITA BERSAMA TERUTAMA BAKAL PENGUNDI DI DUN N25 KAJANG
Bahaya pemikiran org PR ni dah di sabitkan anwar meliwat pun masih berada dlm jemaah mereka tak dapat si peliwat isteri peliwat pun jadilah nak diangkat menjadi calon di kajang tapi mereka tak sedar undi wan azizah corak pimpinan yg wan azizah tu nanti pastinya bercorak dari anwar juga jadi LAYAKKAN INDIVIDU YG DI JATUHKAN MAHKAMAH BERSALAH MELIWAT TERLIBAT DLM MEMIMPIN UMAT ????

PM nak ingatkan juga sekiranya pengundi Dun Kajang memberi undi kepada Wan Azizah, pemimpin PKR itu sudah tentu akan mensia-siakan pengundi Dun Kajang sebagaimana yang dibuat di Parlimen Permatang Pauh selama ini takkan nak di patuk ular buat kali yg kedua.

Apa nak ubah persepsi kononya Anwar di fitnah dan kononnya ini salah Umno ???

Perlu diingatkan sekali lagi malah dah berulang kali pm ingatkan sahabat dlm pakatan yang Bukan semua kes mahkamah yang membabitkan kerajaan akan menang dan begitu juga dengan Anwar yang tidak semua kes mahkamahnya berakhir dengan kekalahan kerana ada banyak juga kes yang dia menang.

Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pernah membuat keputusan memihak kepadanya dalam kes saman fitnah RM50 juta ke atas Utusan Melayu (Malaysia) Bhd dan ketua pengarangnya berhubung artikel berkaitan temu bualnya yang disiarkan oleh BBC pada tahun sebelumnya.
Sebelum itu, pada Jun 2012, Anwar turut menang kes saman fitnah yang dibawa ke atas bekas rakan sukan tenisnya, Datuk S. Nallakaruppan berhubung kenyataan kononnya menerima wang sebanyak RM60 juta.

Dengan banyak kes yang telah Anwar menang adakah itu bermakna badan kehakiman masih tidak adil sedangkan realitinya Anwar yang enggan berpijak di bumi nyata dan cuba menafikan asas dalam sistem kehakiman iaitu yang salah tetap salah dan yang benar tetap benar.

Perlu diingat badan kehakiman adalah badan yang bebas tanpa ada pengaruh dari mana-mana pihak sekalipun kerajaan yang memerintah malah kedudukan hakim itu sendiri ditentukan oleh Perlembagaan negara yang hanya boleh terlucut melalui tiga cara iaitu meninggal dunia, tidak sihat atau tidak boleh menjalankan fungsi dan telah melakukan jenayah atau melanggar undang-undang.

Struktur kehakiman di negara kita menjamin bahawa hakim itu kebal untuk laksanakan tanggungjawabnya yang mesti menegakkan keadilan without fear or favor sementara tuduhan Anwar adalah berasaskan agenda peribadinya sendiri.

Kalau sedara dlm pakatan tak mampu nak gunakan kewarasan berfikir lagi ok lah tapi jika was was apa perlu kita lakukan adakah kita masih bersama golongan atau keluarga ini jadi pakat singkirkan Keluarga yg ada masaalah seperti ini byk lagi calon lebih baik sikit dari anwar tapi sikit shj setakat ini pm tak nampak lagi dlm pakatan yg benar benar ikhlas klu ada pun bkn seratus peratus ikhlas berjuang kerana agama.

Dan yang pm paling benci ialah golongan yang suka berdakyah menipu buat sekian kalinya tapi yg di tipu tu masih tertipu dan itu sebenarnya menampakkan tidak ada sifat kewarasan menggunakan minda sebaiknya berfikir di dalam hati2 penyokong taksub pembangkang dan terbukti apabila kerajaan negeri tidak dapat tunaikan manifesto PRU13, Wan Azizah pula terpaksa keluarkan manifesto baharu.

“Kajang Move''la kononnya huuhuuu dah dengan jelas menunjukkan manifesto lalu gagal dicapai sekali gus menjadi teguran hebat kepada kerajaan negeri sekarang jadi apa lah yg hebat sangat tentang Wan Azizah ni...


Pssstt...Haram lagi berdosa mengundi parti yg suara mejoritinya dibawah kuasa kafir harbi yang terbukti telah menekan islam ,sekali pun mempertaruhkan orang melayu sebagai calonnya berbanding calon cina akan tetapi berada di bawah suara mejoriti melayu Islam maka wajar kita mengundinya renung renungkan...


sekian Wallahuaklam.

Tiada ulasan: