Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 31 Januari 2014

Video yang Pakatan Pembangkang tak mahu Rakyat Tahu



Video theresa menghina Melayu malah video ini
Kena removed pasal ramai yg deflagged di youtube. Hari ni dah dibuang dari youtube.

Penting video ini untuk tunjukan bukti cina dap racist terhadap melayu video ini panjang 10 Minit dan berbentuk mcm talk show, ada tiga panel.Dia kutuk Malaysia dari semua aspek kehidupan dan inikah perangai sbnr pemimpin Dap ?

Orang macam ini kah nak dilantik memimpin Melayu ?jawapannya tentulah Tidak sama sekali kan sahabat sahabat PM semua.

Dan yang paling hina.. mereka buat buat tanya kalau hidup susah sangat dan tak mampu nak sara hidup macam mana? Jawapan: sell chinese. Pastu ada perli Malaysia Boleh.

Pastu isu keselamatan. Dia hina pejuang lahad datu. Dia ada kata Malaysia negara yang menarik sebab negara ke 6 paling tak selamat di dunia, dan satu satunya di benua asia.

Kata di borneo malaysia ada tembak tembak,  menarik.. Sambik tiga tiga panel berlakon buat tangan angkat senapang, mulut buat bunyi bang bang bang bang.

Kurang ajar punya cina. Perli najib takut bini. Perli rosmah boros cincin sedang kan itu semua sah saf memfitnah 

Tiada ulasan: