Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 22 November 2013

Pemuda PAS lulus usul kaji kerjasama dalam PR

Dewan Pemuda PAS Pusat sebulat suara meluluskan usul bagi mengkaji semula ‘tahaluf siyasi’ atau kerjasama politik parti itu dalam pakatan pembangkang namun perkara ini kalau mengikut gerak hati adminla hanya hangat hangat taik ayam seperti biasa tebiat mereka berkokok sekejap,abis pemilihan semua ntah kemana.

Menurut sumber ang PM petik,Wakil Pemuda PAS Permatang Pauh, Mohd Shafirol Rozali ketika membentangkan usul tersebut berkata, pihaknya kesal dengan tindakan kumpulan tertentu yang tidak menghayati konsep tahaluf siyasi yang diperkenalkan Majlis Syura Ulama.
“Kita bukan nak cari pasal atau bergaduh dengan sesiapa, tapi kita nak berkawan dengan sesiapa sahaja.
“Persoalannya selepas tahaluf siyasi diperkenalkan, ada di kalangan mereka yang tidak menghayati perkara ini sebagai sesuatu yang serius,” katanya

Akan tetapi PM tengok dalam usul usul yang dibentangkan mereka masih tidak nampak lagi mahu meninggalkan DAP malah akan cuba menguatkan lagi kesejahatan,bukan kesepakatan dalam PR maklumlah mereka ni sering ditindas dan kesannya bukan sahaja terkena pada mereka sahaja malah terkena kita juga kerana melibatkan agama serta bangsa kita yang di cabar hak hak yang telah kita kuasai selama ini.mereka memperjuangkan kesamarataan dalam segala hal..Apahal....

Tiada ulasan: