Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 12 November 2013

NAIB PRESIDEN PKR, SURENDRAN AKAN JADI PEGUAM BELA PENGAWAL KESELAMATAN AMBANK!!

Seperti mengendalikan kes biasa dalam mahkamah, N. Surendran dibantu oleh Lateefa Koya dikatakan akan mewakili pengawal keselamatan durjana itu bagi menegakkan keadilan atas dasar hak asasi manusia yang wajib dikecapi oleh semua golongan tidak kira mahupun penjenayah sekalipun.

Bukan sekali atau dua kali peguam berfahaman pakatan haram ini bertindak membela si penjenayah. Apa sahaja yang berkaitan dengan penjenayah dan PDRM pasti akan muncul beberapa orang peguam berfahaman pakatan haram ini yang turut diketuai oleh Karpal Singh si cacat.

Sedih, pilu keluarga Allahyarhamah apabila masih ada lagi manusia yang lupa diri ingin membela pembunuh isteri dan ibu mereka. Apakah perasaan orang seperti kita yang kehilangan orang tersayang secara tiba-tiba, sedangkan kubur masih lagi merah sudah ada orang lain yang mahu membebaskan si pembunuh.sambung bacaan untuk cerita penuh di sini

Tiada ulasan: