Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 1 Oktober 2013

SABAK BERNAM DILANDA RIBUT YB BUDIMAN BERBAIK HATI MEMBANTU YB NG SIEW LIM ADUN SEKINCHAN BAIK PULIH JAMBAN ADUN DAP TERSEBUT !!!!

BEGINILAH IBARATNYA JAMBAN MILIK ADUN SKINCHAN YG DILANDA RIBOT
Kasihan Adun Sekinchan,didalam ribut yang Melanda Dap yang heboh dikatakan bakal dipaksa ROS mengadakan Pemilihan CEC Semula gara gara pengundi hantu rupanya kem Adun Skinchan Ng Siew Lim ini juga terkena tempias ribut sebenar apabila Jamban milik Adun Skinchan Roboh dilanda ribut dua hari lepas di Daerah Sabak Bernam, setelah kejadian dibawah begitulah ibaratnya cerita jamban ini dengan Ng Siew Lim, persoalan yang timbul dimanakah NG siew Lim ketika Rakyat memerlukannya ???

Dimanakah ADUN Sekinchan yang dipilih oleh rakyat kawasan tersebut? untuk melihatlebih dari 50 buah rumah yang mengalami kerosakan teruk seperti bumbung terbang, dinding terkopak, pokok kelapa tumbang dan bermacam-macam lagi kerosakan lain.

Siapa hero yang datang membantu di kawasan Ng Siew Lim ni pula kalau tak bukan orang BN yang mengambil berat masaalah Rakyat,iaitu ADUN Sungai Panjang, YB Budiman dan wakil (Cikgu Muslimin) Ahli Parlimen Sungai Besar, YB Datuk Hjh. Noriah hadir untuk membantu mangsa ribut.

Untuk makluman sahabat Pendekar pihak Jabatan Kebajikan Masyarakat juga turut dipanggil bagi menyelesaikan masalah tersebut dan wakil rakyat dari Barisan Nasional telah pun memberi sedikit bantuan berupa zink dan bahan binaan lain kepada penduduk serta banyak lagi bantuan termasuk tenaga bagi meringankan Beban Rakyat.





Tiada ulasan: