Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 31 Ogos 2013

GADIS HANYA MEMAKAI JALUR GEMILANG MERONDA SEMPENA SAMBUT MERDEKA

KERAJAAN WAJIB KUATKUASAKAN UNDANG UNDANG BERPAKAIAN SOPAN DI MALAYSIA
Kurang ajar betol yer ...itu sahaja yang mampu Admin bayangkan apa yg rakan rakan fikir dalam hati dan begitu juga dengan Pendekar kalau ikutkan hati tpi harap jangan lah sampai menghina.
HINALAH maksiat tapi jangan kamu menghina si pelaku maksiat..sesungguhnya kamu tidak tahu keadaan dan bagaimana dia selepas MATI..jadi kamu langsung TIDAK DIBENARKAN untuk menghina seorang pun daripada makhluk Allah..
HIDAYAH hanya MILIK Allah dan Allah jualah yang BERKUASA memberi petunjuk kepada sesiapa yang dikehendakiNya iaitu menurut undang-undang peraturanNya..
3 jenis pandangan yang DILARANG : 
✿~ melihat kepada AURAT iaitu apa yang diinginkan oleh nafsu..
✿~ melihat DUNIA dengan pandangan kebesaran.. 
✿~ melihat makhluk Allah dengan PANDANGAN KEHINAAN.. 
Apa apa pun pada gadis ni jangan marah la pulak dengan den ni erk sekadar menegur maklum lah setiap benda mungkar ini wajib kita menegurnya dan harapan Pendekar agar cepatlah gadis ini menerima Hidayah semoga kembali kepangkal jalan yang di redhoi Allah dan pada rakan rakan tu kalau jumpa perlakuan macam ni lagi mari kita tegur agar bila ada yang menegur lama kelamaan budaya memakai pakaian begini tidak lagi kelihatan

Disini Penulis berharap kerajaan menguatkuasakan Undang undang melarang orang awam memakai pakaian yang tidak senonoh ini dan tindakan yang berat jika didapati memakainya dan jangan asik nak sibuk undang undang jalan raya sahaja undang undang berpakaian senonoh juga wajib dikuatkuasakan kerana Malaysia ini masih Negara Islam jadi tolong kuatkuasakan undang undang pakaian sopan.

Tiada ulasan: