Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 14 Julai 2013

PRK N10 KUALA BESOT:MENTERI KOMUNIKASI&MULTIMEDIA SEDIH DENGAN SPR !!!

SEDIH? apakah puncanyanya ni sehinggakan beliau mengeluarkan kenyataan sebegitu sebentar tadi maklumlah sbelum ini hanya Pakatan Pembangkang sahaja yang selalu menghentam SPR tapi sebenarnya begini ceritanya dan menurut Menteri Komunikasi dan Multimedia, Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek melahirkan rasa kecewa dan sedih kerana Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menolak cadangan proses pengiraan undi pilihan raya kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kuala Besut disiarkan secara langsung di RTM. 

Katanya, beliau tidak boleh memaksa SPR kerana ia adalah badan bebas yang mengendalikan proses pilihan raya di negara ini. 


"SPR menolak kerana setiap parti sudah ada agen calon semasa pengiraan undi terbabit dijalankan," katanya selepas perjumpaan dengan warga kementerian di sini, sebentar tadi. 

Bagi Admin la kan rasanya elok dirakam sahaja pengiraan undi tu nanti kerana kita semua ah tahukan yang Pakatan Pembangkang ini akan menggunakan segala ruang untuk menyalahkan SPR walaupun alasan ada wakil dari parti sekali pun dulu pun ada wakil anyak jugak komplainnya yer dok sahabat2 semua kan elok dirakam supaya semua orang tau ketulusan SPR tu.

Tiada ulasan: