Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 2 Jun 2013

(19 GAMBAR ) MAJLIS PERTUNANGAN FOUZIAH GOUS DAN MD ZHAFRAN

Akhirnya Fouziah Gous kini bertemu dengan cinta hatinya & kini sudah pun selamat bergelar tunangan orang pada satu majlis ringkas malam ini.
Fouziah Gous dan Md Zhafran Md Yusof selamat bergelar pasangan bertunang dalam satu majlis yang di’adakan di Bora Asmara, Kuala Lumpur yang di’hadiri oleh seisi keluarga, rakan & media.
“Kami berkenalan pada Mac & baru 3 bulan kami bercinta namun Zhafran banyak memberi keyakinan kepada saya dalam segala hal”
“Memang pada awalnya kami hanya berbincang tentang bisnes sahaja namun rasa cinta itu datang secara tidak langsung,” jelas Fouziah Gous apabila di’tanya tentang peribadi tunangnya, Md Zhafran.
Pada majlis tersebut, Fouziah tampil anggun dalam persalinan pereka fesyen terkenal Zery Zamry. Pasangan ini merancang untuk langsungkan perkahwinan mereka pada September akan datang.

Buat pengetahuan anda, Sabtu lalu satu lamaran istimewa telah dilakukan oleh Zhafran kepada Fouziah di atas helikopter. Majlis perkahwinan mereka dijangka akan berlangsung beberapa bulan lagi. Lagi 17 gambar dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Fouziah Gous dan projek Two Pi ini ialah salah satu perkhidmatan CST Production.




















Tiada ulasan: