Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 12 Mei 2013

TIAN CHUA SAH KAN KHALED IBRAHIM ANGKAT SUMPAH ESOK ?

Abdul Khalid IbrahimWahh sokongan DAP terhadap Khaled Ibrahim sekali memberikan impak besar dan sekali lagi beliau diangkat menjadi MB Selangor walaupun sebelum ini jelas Azmin membelasah pimpinan Khaled Kaw..kaw.. masih belum cukup untuk menghalang Khaled terus menerajui pimpinan Negeri Selangor

Apa-apa pun tahniah PM ucapkan kepada Beliau kerana walaupun gagal memerintah Selangor dengan banyak masaalah yang timbul seperti gejala Rumah Urut dan pusat judi tak berlesen yang bersepah2 dan banyak lagi permasaalahan seperti isu air,pungutan sampah,masaalah jalan dan kerja-kerja penyelenggaraan yang terbiar beliau masih lagi mampu menjadi MB Selangor..



SHAH ALAM - Setelah seminggu kontroversi membabitkan jawatan menteri besar Selangor bertebaran, Naib Presiden PKR, Tian Chua memberitahu esok akan berlangsungnya upacara angkat sumpah bagi jawatan itu (sinar harian).

Menyifatkan "tidak ada isu", perkara berkenaan jawatan menteri besar itu sudah selesai dan Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sudah dipersetujui untuk dilantik semula sebagai menteri besar.

Tiada ulasan: