Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 5 Mei 2013

BANYAKNYA KERA PAKATAN PEMBANGKANG YANG CUBA BUAT HURU HARA !!!!


Embedded image permalink

pergHHH tak tidur malam puok kera yang taksub dan panas hati serta sawan babi bila berita dari war-room mereka sendiri bahawa Pakatan Haram Jadah akan kalah teruk !

 Puak gila meroyan ni dikhabarkan melalui SMS dan ianya  dihantar..sms berantai..sms provokasi kononnya Mat Bangla d seludup masuk ke Pejabat Daerah Kulai Jaya, Johor untuk mengundi awal esok heeheee perhhh berat gila imaginasi puak kera ini!!

Menurut sumber yang Admin dapat Puok kera dap lahnatullah ini mula buat kacau, terpekik dan di sambut dengan laungan TAKBIR oleh penjual agama Pas ini.bayangkan lah ini bukan budaya orang timur tepekiki telolong masyallah...kalau tak puas hati panggil polis siasat ini tidak!!

Hampir 300 orang cina dap mula tunjuk samseng ! ada yang cuba panjat pagar nak periksa Pejabat daerah tersebut..Bangsat !! kalau d biarkan..hancurlah Malaysia !! 

Embedded image permalink

foto ehsan azizah !

Tiada ulasan: