Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 1 Mac 2013

Agensi Reuters,Manila Times dan Akhbar2-Akhbar Antara bangsa Jelas Melaporkan Anwar Terlibat !!!! ?


Akhbar-akhbar antarabangsa seperti Reuters, Manila Times dan sebagainya terang dan jelas melaporkan penglibatan Anwar. Jika Anwar tidak terlibat, mengapa Takut dan Menggelabah menafikannya. Adakah Anwar menafikan menghantar Tian Chua 4 bulan dulu?

Anwar memang Pengkhianat jika benar dakwaan reuter,s ini dan masakan pokok akan bergoyang kalau tak ditiup angin!!!. Bukan kes Lahad Datu sahaja yang menjadi tanda tanya Admin malah, Anwar mengkhianati agama Islam dengan menjual Kalimah Allah walaupun Tuan Guru Dr. Haron Din menolak mentah-mentah! 

Kemarahan rakyat Malaysia di Lahad Datu meluap-luap apabila akhbar-akhbar antarabangsa di Filipina dan Reuters mengesahkan Penglibatan Anwar dalam insiden di Lahad Datu.

Akhirnya, episod ini berakhir dengan Pahlawan Negara kita mati hasil rundingan Gelap Anwar dan Tian Chua!

AlFatihah kepada Pahlawan Negara kita yang gugur di Lahad Datu.identiti serta pahlawan kita yang cedera dan meninggal dunia hari ini ada di sini sila klick 
DISINI  jika ingin info tersebut SERTA SINI

1 ulasan:

Abu Takdir Hashim berkata...

Untuk maklumat tuan-tuan,
Anuwar Ibrahim di Unversity Malaya Kuala Lumpur dulu adalah mengambil program pengajian Bahasa Melayu sahaja.

Riwayat akedemiknya pun tidaklah cemerlang kerana beliau kerap berdemonstrasi.

Pada kebiasaanya jika seorang pelajar universiti itu kerap membazirkan masa belajar mereka kepada perkara-perkara yang tidak berfaedah seperti berdemonstrasi atau melibatkan diri dengan membuang banyak masa dengan menjadi kader (orang suruhan) politik orang lain,

seorang pelajar itu tidak cemerlang, sebaliknya akan mencari jalan 'escapism' supaya jika balik kampung dengan 'gagal universiti', mereka tidaklah malu sangat tetapi ingin di gelar sebagai seorang bekas pelajar universiti yang giat menceburkan diri dalam pollitik konon.....?

Dalam perancangan kuasa besar seoerti Amerika Syarikat dan sekutunya adalah untuk 'menghapuskan' YABhg Tun Dr Mahathir Muhammad ? Dan satu ketika dulu, DSAI adalah TPM dan YABhg Tun adalah PM.

Dalam politikus Malaysia, DSAI adalah orang yang sangat sesuai di cucuk hidung oleh Amerika Syarikat ?

DSAI adalah calon yang amat sesuai untuk tujuan mereka (for their purpose).

Dalam proses ini DSAI berbaik-baik dengan world bank administratives serta IMF semasa beliau menjadi menteri kewangan tempohari. Tujuan IMF merestui DSAI sebagai 'members of IMF' , ialah....
(1) supaya Malaysia menggantung diri dengan IMF seperti negara-negara lain di dunia.
(2) kerana DSAI adalah menteri keawangan Malaysia ketika itu dan mereka tahu .DSAI adalah boleh menjadi pengkhianat kepada bangsa, agama dan Negara sendiri ?

Proses ini di laksanankan melalui penyangak mata wang George Soros ?

Tetapi dengan kebijaksanaan YABhg Tun Dr Mahathir Muhammad, krisis kewangan telah tidak berlaku pada Malaysia (1998/1999) sebagaimana negara-negara lain seperti negara jiran yang meminjam dari IMF tempohari ??

DSAI adalah calon yang amat sesuaiuntuk tujuan mereka (for their purpose).

Dalam proses ini DSAI berbaik-baik dengan world bank administratives semasa beliau menjadi menteri kewangan tempohari.

Berfikir-fikirlah wahai orang Melayu Islam Malaysia.