Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 19 Januari 2013

[VIDEO] PENDIRIAN MAJLIS SYURA IBARAT SAMPAH BUKAN SUARA PAKATAN RAKYAT JELAS AZMIN !!!!!!

                 KEPIMPINAN PAKATAN PEMBANGKAN HANYA MEMPERKUDAKAN PAS!!!


Pendekar Melayu:- Pas nampaknya sekali lagi gagal dalam membela dan memperjuangkan Islam dan yang mat mendukacitakan ialah mengapa isu yang amat besar ini pun Pas masih hendak bersekongkol dengan Pakatan Pembangkang,dan rakan bersamanya dalam Pakatan Pembangkang nampaknya jauh lebih biadap dengan secara terbuka telah menghina kesucian  Islam dan yang lebih memalukan ialah apabila orang Melayu sendiri (PKR) yang telah menyuarakan perkara ini bagi pihak Dap,Fikir-fikirkan lah apa perjuangan dan Dasar Pakatan Pembangkang ini tepuk dada tanya iman....

UNTUK BUKTI ADAKAH KUKUH PENDIRIAN ADMIN BAGAIMANA PAKATAN RAKYAT MENGHINA ISLAM SILA KLICK DISINI JIKA ANDA SAYANG ISLAM !!!

Tiada ulasan: