Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 2 Januari 2013

SURAT SALAM SAYANG @PM BUAT HAJI HADI !!!!!!!!!

Buat Tuan Guru Haji Hadi.

Nak bagi peluang buat penjelasan di TV3 ERK... DULU KATA TV3 SUKU SKRG NK MASUK TV PLK X PAYAH LAH KAN DAH GLAMOUR PUN MAKLUMLAH RANKING HJ HADI NO 1 PADA HARI INI MENGATASI NIK AZIZ KERANA MENJADI ORG PALING BERJAYA MEMECAH BELAHKAN UMAT ISLAM DI MALAYSIA


Dan jikalau Amanat itu betul kenapa tandatangan BUKU JINGGA???
Bukankah PAS pun nak pertahankan perlembagaan yang sama?
Termasuklah undang2 yg terkandung di dalam perlembagaan tersebut.

```````````````````````````````````````````````````````
BUKU JINGGA

DASAR PERJUANGAN PAS/DAP/PKR (DASAR KERAJAAN PR)
(di salin terus dari Buku Jingga)

Muafakat asas yang membentuk Dasar Bersama adalah ketulusan parti-parti Pakatan Rakyat meletakkan Perlembagaan Persekutuan sebagai kompas perjuangannya. Tiga perkara pertama yang diangkat dalam Dasar Bersama adalah komitmen Pakatan Rakyat untuk:

1. MEMPERTAHANKAN PERLEMBAGAAN PERSEKUTUAN.

Di tandatangani dan dipersetujui oleh,

Y.B. Dato’ Seri Anwar Ibrahim
Ketua Umum
Parti Keadilan Rakyat (KEADILAN)

Y.B. Lim Kit Siang
Ketua Ahli Parlimen Parti Tindakan Demokratik (DAP)

Y.B. Dato’ Seri Hj. Abdul Hadi Awang
Presiden
Parti Islam Se-Malaysia (PAS)

**********************
AMANAT HAJI HADI.

Saudara-saudara sekelian percayalah,

Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia MENGEKALKAN PERLEMBAGAAN penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.

Percayalah saudara-saudara sekelian,

Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam.

Fikir-fikirkanlah...Wallahuallam..!!!

Tiada ulasan: