Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 2 Oktober 2012

PENGACARA TV DEDAH KATAK DLM MAKANAN DI OLD TOWN WHITE COFFE



Masih teringat lagi cerita Old Town White Coffee di saman kerana pelanggan terjumpa kaki katak yang telah dipotong didalam pinggan mee yang dipesannya. Kes itu pernah mendapat liputan meluas dahulu sehingga pengacara tv 999, Mazidul Akmal Sidek mendedahkan dalam blog beliau.

Itu baru kaki katak yang dijumpai belum lagi dengar dari mulut bekas pekerja premis coffee house ini. Diberitakan yang memasak makanan di Old Town White Coffee bukanlah beragama Islam dan kebersihan juga meragukan.UNTUK CERITA YANG LAGI DASYAT TENTANG KENAPA KITA WAJIB JAUHI TEMPAT INI LIHAT...http://jawaber6.blogspot.com/2012/10/kaki-katak-dalam-mee-di-old-town-white.html

Tiada ulasan: