Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 10 Mei 2014

2 Laporan Polis di buat berikutan Pengeditan foto Lucah dan membidas Adun DAP yang mencadangkan Penubuhan Jawatankuasa Transgender Utk Comango


Pakatan Pembangkang ketandusan idea bagaimana nak menarik hati pengundi dan merekaa bertambah ganas dan rakus cuba memfitnah Umno dengan rangkaian fitnah besar akhir zaman dan sangat menyedihkan apabila sikap kebiadapan pentaksub serta pemimpin mereka yaang agak keterlaluan banyak di ruangan media sosial sekarang dan jika tidak di sekat tidak mustahil mereka bertambah menggila pada masa akan datang

Bukan saja pengeditan gambar lucah PM, tetapi kata-kata yg dilemparkan keterlaluan dan kurang ajar. Hari ini dua Laporan Polis dibuat oleh Mjmm dan gabungan Ngo IRIMM, PVTM dan PSMP terhadap si perlaku di dalam media /laman sosial.

Lapuran kedua dibuat terhadap Adun Dap Tg Bungah, Pulau Pinang, Teh Yee Cheu yg mencadangkan ' Penubuhan Jawatankuasa Transgender Utk Comango' bagi meraih sokongan LGBT'? Cadangan yg tidak masuk akal ini boleh merosakkan MORAL kepada masyarakat dan Negara.
Kita orang islam dan sebuah negara islam menentang sekeras-kerasnya jika usul ini mahu dibawa masuk untuk dibahas ke Dewan Negeri Pulau Pinang semasa Persidangan Dun tidak lama lagi?
Sebelum ini Dap sibuk mengatakan kerajaan sengaja memperbesarkan Isu Comango dan LGBT ini? tetapi kini Dap yg mencetuskan idea yg bertentangan dengan larangan agama rasmi negara kita? Malah terkini mereka giat mempromosikan untuk mendapat sokongan politik dari LGBT yg makin ramai, malah dibiayai oleh pihak2 tertentu dengan dana yg banyak dan dicurigai?

Laporan dibuat bagi menyiasat kedua-dua perkara ini dan mengambil tindakan yg tegas terhadap perkara ini, dan orang yg diadukan oleh PDRM

SUMBER FB :Kelapa Kembar

Tiada ulasan: