Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 24 April 2014

ANWAR SERTA DAP BODOH KAN PELAJAR UNIVERSITI ?

Sekolah tinggi tapi akal taruk di lutut ,itulah bidalan paling sesuai boleh pm takrifkan pada insan insan yang sangat bodoh dengan mengkhianati amanah ibu bapa mereka yang mahukan anak anak mereka maju jaya dalam pelajaran

Terkini seramai 13,545 pelajar Cina berjaya menamatkan pengajian dengan cemerlang berbanding hanya 5,835 pelajar Melayu sahaja yang dibenarkan pengecualian bayaran balik hutang PTPTN.

Statistik ini menunjukkan anak Cina diberikan lebih RM417Juta (74%) berbanding anak Melayu yang hanya dapat Rm112 juta (20%). Ternyata PTPTN menguntungkan anak-anak Cina.


Anak melayu semakin hari semakin bodoh dalam berfikir malahan setiap perkataan yang terpacul dari mulut dap serta anwar di telan bulat bulat tampa mahu berfikir secara logiknya bayangkan setiap penipuan pakatan pasti akan dituruti oleh pentaksub ini dan pm nak timbulkan hanya satu persoalan sahaja''sampai bila nak merosakkan bangsa dan agama sendiri dengan moral yang terlalu rendah ini ?

Tiada ulasan: