Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 19 Februari 2014

Sultan Melaka respon kes penceraian Erra Fazira?

RAJA Noor Jan Shah Raja Tuah Shah yang mengaku sebagai Sultan Melaka merupakan satu-satunya ‘Sultan’ yang sangat rajin bertwitter dengan ‘rakyat’.
 Walaupun rata-rata ramai yang pertikaikan kesahihan beliau sebagai Sultan Melaka, tetapi sekurang-kurangnya beliau mempunyai ramai pengikut Twitter.
Apa yang menarik Sultan Melaka seorang individu yang mengikuti isu semasa termasuk isu Pilihan Raya Kecil Kajang dan malah prestasi merudum pasukan bolasepak Liga Perdana Inggeris, Manchester United pun beliau ikuti.
Apabila pengikut beliau tanya isu-isu berkaitan, beliau mampu menjawab dengan melontarkan pendapat beliau dengan gaya ‘check-mate’ iaitu mematikan hujah orang yang bertanya dengan jawapan beliau yang ‘straight to point’.
Terkini, “Sultan Melaka” ini juga memberi respon tentang kes perceraian Erra Fazira dan suami di twitter:

Tiada ulasan: