Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 23 Februari 2014

MEREKA SEMAKIN KURANG AJAR !!! MASJID DI PULAU PINANG DI LEMPAR DAGING BABI !!!

BERMACAM MACAM KEJADIAN YG BERLAKU DI PENANG MEMBUATKAN KITA RASA TERCABAR..
Islam terus dihina seharusnya perkara sebegini tidak berlaku dan persoalan yang pm nak tanya dimana kah suara pas yg selama ini membela teress kok bermacam macam komen yg menyokong YB Teressa Kok ini yang dikatakan menghina Islam dan Melayu,tapi bila kes melibatkan maruah Islam mereka diam membisu
Bukannya apa perkara ini berlaku di Negeri PEMERINTAHAN Pakatan jadi persoalannya Kerajaan Guang Eng wajib mendidik Rakyatnya menghormati Agama lain dan pm rasa perkara ini tidak sewajarnya berlaku dan pas harus campur tangan mendesak Guan Eng menasihati rakyat pinang menghormati Undang undang dan Agama lain
Ketua Polis Pulau Pinang Datuk Abdul Rahim Hanafi mengesahkan sebuah masjid di Cheruk Tok Kun, Bukit Mertajam telah di khianat oleh individu yang tidak bertanggung jawab dengan melempar daging babi
Abdul Rahim berkata hasil laporan Jabatan Veterinar telah mengesahkan daging yang dilempar di sebuah masjid di Cheruk Tok Kun, Bukit Mertajam dekat sini adalah daging babi.
Katanya susulan kes itu, polis merekodkan keterangan enam individu terdiri daripada penduduk kampung dan anggota jawatankuasa masjid bagi membantu siasatan.
Dalam kejadian Ahad lepas, seorang lelaki yang mahu menunaikan solat Subuh di masjid berkenaan menemui seketul daging yang mencurigakan di hadapan pintu masjid.
Mengesyaki ketulan sebesar dua tapak tangan orang dewasa itu daging babi, Saad Arop, 78, yang juga pembantu imam masjid berkenaan membuat laporan polis. 

Tiada ulasan: