Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 11 Julai 2013

RUMAH URUT SELANGOR SAH MENAWARKAN KHIDMAT SEKS !!!! ???

Salah seorang pelanggan yang enggan identitinya disiarkan berkata, dia berkunjung ke rumah urut terbabit untuk mengurut badan.

Namun dia mendakwa terkejut apabila dimaklumkan oleh tukang urut aktiviti urut hanya ‘sikit-sikit’ tetapi perkhidmatan dan layanan adalah lebih kepada hubungan seks.

Bagaimanapun, kegiatan tidak bermoral yang berleluasa dan tidak menghormati Ramadan itu tumpas apabila premis diserbu anggota Jabatan Penguatkuasaan Majlis Perbandaran Subang Jaya (MPSJ), petang semalam.

Pengarah Jabatan Penguatkuasaan MPSJ, Mejar (B) Mohd Rasip Rasul berkata, hasil risikan pengusaha didapati menjalankan perniagaan rumah urut tanpa lesen sah daripada pihak majlis.

Lebih dikesali, pengusaha juga menawarkan tukang urut yang memberikan khidmat seks kepada pelanggan mereka.

Katanya, pihaknya bertindak menyita peralatan digunakan untuk mengurut dan tindakan penutupan premis dilaksanakan di bawah Undang-undang Kecil Pusat Kecantikan Dan Penjagaan Kesihatan MPSJ 2007.

“Sembilan tukang urut masing-masing warga Vietnam dan seorang Indonesia serta seorang lelaki warga tempatan dipercayai penjaga premis diserahkan kepada polis untuk tindakan selanjutnya,” katanya.

Tiada ulasan: