Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 5 Mac 2013

GAMBAR DS NAJIB DAN BENDERA MALAYSIA DI BAKAR DI HADAPAN KEDUTAAN MALAYSIA DI FILIPINA !!!!!



 
Menurut sumber ABS-CBN ,Satu tunjuk perasaan dilakukan dikedutaan Malaysia di Filipina dan mengakibatkan penutupan pejabat kedutaan itu perkara ini berlaku ketika tentera Malaysia melancarkan serangan ke atas penceroboh yang mendakwa diri mereka sebagai tentera Diraja Kesultanan Sulu di Kampung Tandou,Lahad Datu.
 
Pada perhimpunan tersebut Penunjuk perasaan membakar bendera Malaysia dan gambar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak

Kira-kita 80 penunjuk perasaan beragama Katolik dan Islam berkumpul di depan pejabat kedutaan di Makati City  dan Tordecillas Street, Salcedo Village.
 
Mereka menggesa Malaysia menamatkan serangan keatas pengikut Kesultanan Sulu di Lahad Datu.
 
Berikutan tunjuk perasaan itu, kira-kira 50 anggota polis ditempatkan dikawasan tersebut bagi mengawal dan meredakan  keadaan penunjuk perasaan.

Tiada ulasan: