Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 6 November 2012

BUKTI APA LAGI PAKATAN PEMBANGKANG NAK :SAKSI KAN VIDEO YB NURUL IZZAH SOKONG LGBT DAN MEMALUKAN UMAT ISLAM...??


BAPAK BOREK ANAK RINTIK-YB NURUL IZZAH CUBA TERAP AJARAN PLORISMA DAN SOKONG LGBT BUAT PENYOKONG PAS GIGIT JARI UMUUUAAAAAHHH...KIIIKIIIKIII?????



Kita ingin melihat pimpinan tertinggi PAS terutamanya golongan GILA MEROYAN tampil menyatakan pendirian mereka berhubung dengan kenyataan Nurul Izzah ini. Apakah mereka akan terus membisu dan rela membiarkan gejala kekusutan aqidah terus menular? Apakah mereka memilih untuk terus membisu seribu bahasa melihat fahaman pluralisme agama dan Islam liberal terus menulardi Malaysia malah mendapat sokongan dari orang2 Pakatan Pembangkang tanpa ada sebarang sekatan ?PM berharap kita harus menolak sekeras2nya apa yang diucapkan oleh NURULL IZZAH KERANA JELAS MENGHINA ISLAM.SEKARANG PAKATAN PEMBANGKANG KER UMNO YG MEMBELA ISLAM TGK BAGAIMANA UMNO MEMBELA ISLAM DI SINI UNTUK MELIHAT IZZAH MENGHINA ORG ISLAM BENARKAH MARI SELIDIK

Tiada ulasan: