Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 23 April 2014

Negara Islam adalah perjuangan Pas adalah satu pembohongan besar selagi bersama Dap ?

IPOH – Perjuangan Pas bagi menegakkan sebuah negara Islam dengan melaksanakan syariat Islam di negara ini telah pun termaktub sejak awal penubuhannya akan tetapi apa yang kita nampak adalah sebaliknya selagi mereka tetap bersama Dap.

@pm :APA YG TAK NEGARA ISLAM NYA MALAYSIA NI ? SEDANGKAN NEGARA ISLAM LUAR MEMUJI MALAYSIA SEBGAI NEGARA ISLAM CONTOH MALAH YUSUF QARDAWI MEMUJI KEPIMPINAN NAJIB BEBERAPA BULAN DULU...MALAH JIKA KITA IMBAU KEMBALI NEGARA YUSUF QARDAWI JUGA BELUM MELAKSANAKAN HUDUD MAKA WAJARKAH KITA SAMA2 DAP MENGATAKAN MALAYSIA INI BUKAN SEBAGAI NEGARA ISLAM ?

AKAN TETAPI PAS YG DAH BERJANJI BERSAMA DAP UNTUK TIDAK MENYEBUT LAGI TENTANG NEGARA ISLAM DAN HUDUD BERANI MENCARI KEUNTUNGAN DENGAN MEMBICARAKAN SERTA MENJUAL NAMA NEGARA ISLAM ?
 
Pesuruhjaya Pas Perak, Razman Zakaria berkata, perkara berkenaan sememangnya menjadi tunjang perjuangan Pas selama ini, dan ianya akan terus diperjuangkan termasuklah pelaksanaan hukum hudud.
 
Bagaimanapun menurutnya, sebarang kenyataan mengenai pelaksanaan hukum hudud di negara ini hanya akan dibuat oleh Presiden Pas, Abdul Hadi Awang.


Psssttt... Namun hakikatnya sudah jelas mereka masih lagi bersama sama dengan DAP dan PKR yang telah terang lagi bersuluh memperkatakan yang mereka menentang kearah usaha Pas itu...

Tiada ulasan: