Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 23 Disember 2013

4 GAMBAR PANAS AHLI PARLIMEN WANGSA MAJU MENGANJING MAKCIK SERTA PAKCIK PAS KERANA ORG TU TAK SEDO DIRI?

Olahan dari Penulisan FB :Mazlan Abd Latif

Mana pergi cina yang menangkan Pakatan Haram ni ?barang naik bising naik berapa jumlahnya jika nak dibandingkan kenaikan beratus kali ganda yang PKR Selangor buat dan satu lagi PM nak ingatkan pembaca pakcik yang berdemo tu faham ker pasal GST tu?pada sahabat yang tak faham klick gambar di sebelah blog tu ada maklumat terperinci tentang GST.

Penyokong PKR...opss... baruah atau macai2 ahli parlimen wangsa maju tan kee wong yg dia menang 31641 ribu mengalahkan Dato syafei Abdullah dgn majoriti 5ribu lebih...so yg buat demo ni dlm 19 org je org wangsa maju...yg lain2 mana? Tan kee kwong dah x de ke org2 cina utk di baruahkan utk wat kerja2 ni...melayu jugak yg sanggup di macaikan....

Demo ni semalam kat persimpangan jln genting klang bawah landasan lrt... kpd kawan2 di wangsa maju jgn kita biarkan demo atau nak mencetus huruhara bermula di tempat kita...dlm islam pun kita x di benarkan membuat kacaubilau..




Catat Ulasan