Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 9 Oktober 2013

HUSAM HENTAM KERAJAAN KELANTAN GARA GARA ISU BALAK DAN NAIK HARGA AIR SUDAHLAH MUTU AIR TERUK ?

Husam Adun Pas yang juga bekas exco kanan kerajaan Kelantan hari ini membuat kejutan apabila cuba membalas dendam keatas Kerajaan Negeri itu dengan membidas beberapa tindakan kerajaan negeri yang disifatkannya tidak wajar dan menyimpang dari konsep ketelusan.

Datuk Husam Musa (Pas-Salor) yang membahaskan usul Belanjawan 2014 kerajaanKelantan antara lain membangkitkan isu pembalakan Hutan Simpan Kekal Ulu Sat diMachang dan kenaikan tarif air yang berkuat kuasa Ogos lalu.


Bayangkan kuliti air dah lah teruk naikkan lagi tarif air alahai beginilah nasib Rakyat Kelantan akibat diperbodohkan pengundi luar yang balik mengundi tempoh hari

Menyentuh isu pembalakan itu, Husam meminta kerajaan negeri tidak meluluskanpermohonan sebuah syarikat untuk menebang kawasan seluas 1,400 hektar di hutansimpan berkenaan.

Tiada ulasan: