Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 2 Jun 2013

[268 GAMBAR] MAJLIS PERKAHWINAN IZZUE ISLAM DAN AWIN NURIN HARI INI

Bertempat di Dewan Shah Alam ahli kumpulan Forteen berusia 23 tahun, Izzue Islam selamat bergelar suami kepada pengurus peribadinya, Awin Nurin dengan sekali lafaz sekitar 9.45 pagi tadi.

Pasangan ini diijabkabulkan oleh bapa Awin Nurin sendiri, Waharudin Jonit, 58 dengan mas kahwin berjumlah 11 dinar dan wang hantaran berjumlah RM11,111.11 Dari perkenalan Izzue Islam bekerja di kedai makan pada tahun 2008 

Cinta mereka terus berputik dengan kejujuran dari kedua-dua belah pihak sehinggalah Awin Nurin bertindak menjadi pengurus Izzue Islam selepas pelakon dan juga salah seorang anggota kumpulan Forteen menceburi bidang lakonan pada tahun 2009.

Majlis resepsi pasangan ini akan di’adakan pada tengahari ini bertempat di Dewan Shah Alam juga & mengambil konsep indoor garden sebagai tema.

Tema yang sangat menarik Admin tengok cuma satu sahaja pesanan PM bagi bakal2 pengantin semua kita buat kerja baik sewajibnya kita menutup aurat kerana jelas Pengantin perempuan tidak mengenakan Tudung semoga jadi peringatan pada bakal2 pengantin yang lain
saksikan gambar2 yg diambil dari sumber2 media dan untuk melihat 268 gambar majlis tersebut sila klick dibawah

Sumber gambar KLICK disini untuk melihat kesemua 268 gambar tersebut

Tiada ulasan: