Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 16 Februari 2013

Gambar2 Himpunan Tukar Kelantan #HTK2013



Apa lagi rakyat kelantan duk tunggu? dah tiba masanya bertukar, tukar kerajaan je pun.. bukannya suruh tukar agama.. pas hanya parti,.. Islam adalah agama.. pas bukan agama.. hala tuju pas selama ni dah semakin tersasar jauh dari perjuangan asal.. pas tolak negara islam.. dan tukar kepada negara berkebajikan dan bersekutu dgn DAP yg anti islam.. pas adalah sebuah parti yg tak membawa sebarang kemajuan baik kpd agama mahupun kpd negara..

Himpunan Tukar Kelantan akan diadakan pada hari Jumaat, 15 Februari 2013, jam 3 petang di perkarangan bangunan UMNO Kelantan. 


8000 rakyat akan berhimpun bagi menyatakan sokongan untuk menukar kerajaan PAS Kelantan. Rakyat bukan sahaja sudah bosan dengan kemelut isu air di negeri Kelantan, malah sudah muak dengan sifat munafik kerajaan Kelantan yang tidak menunaikan janji. Rakyat juga semakin bengang dengan tindakan kerajaan Kelantan yang dengan rakus menggondol hutan dan tanah rakyat.

Himpunan dihadiri oleh pemimpin-pemimpin dan rakyat dari seluruh bahagian di seluruh Kelantan. Antara pemimpin-pemimpin yang hadir adalah Dato Seri Mustapa Mohamed, Dato Dr. Awang Adek, Dato Dali, Dato Hanafi Mamat dan lain-lain. Himpunan juga turut disertai beberapa NGO seperti TUKAR, Minda Orang Muda dan lain-lain. Kumpulan-kumpulan strategik seperti Ustaz Muda, Ummati, Minda Pondok dan lain-lain turut menyertai himpunan. Selain itu, himpunan juga disertai lebih 4 kumpulan konvoi yang melibatkan hampir 1000 buah motosikal dan 100 buah kereta. Lebih 400 orang pemandu teksi dan kereta sewa turut bersama bagi menyatakan sokongan terhadap BN Kelantan...

Tiada ulasan: