Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 26 April 2014

Setelah Rakyat sengsara Catuan air ditamatkan pada Selasa atau Rabu ini ?

khalid ibrahim
Air lombong selamatkan khaled seketika akan tetapi apakah kesannya pada pengguna ?
KANGAR: Catuan air di Selangor dijangka akan ditamatkan pada Selasa atau Rabu ini. Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim, berkata pemantauan terkini terhadap empangan di Selangor mendapati paras tadahan air secara puratanya sudah mencecah 39 hingga 40 peratus.
“Kita lihat takungan dari sehari ke sehari kian meningkat… kita juga laksanakan usaha menambah air ke loji rawatan air dengan mengepam air dari sungai dan lombong.
“Jadi, jika takungan air terus meningkat, kita akan umumkan penamatan catuan pada Selasa atau Rabu nanti,” katanya kepada media selepas menghadiri majlis perjumpaan bersama ahli PKR di negeri ini, sebentar tadi. -BH
Persoalan air dah tidak di catu tu memang kita nanti nantikan akan tetapi mengepam air lombong tu yang admin pm muskil kan kerana adakah air itu selamat ? nantikan cerita air lombong ni tidak lama lagi untuk jawapannya...

Tiada ulasan: