Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 4 April 2014

EXCO SELANGOR TAYANG KEMALUAN SENDIRI ?

OLEH : semuthitam80
Kesian betul tengok gelagat Exco Selangor yang kantoi pasal kes 'Hutang' dengan Pak Samad sebelum ni ek. Dah la dia kantoi berhutang, dia dedah pulak kemaluan sendiri.

Dalam pada masa dia nak jelaskan pasal kes 'Hutang' beli potret dengan Pak Samad tu, Si Exco Selangor tu secara tak sengajanya mendedahkan satu salah laku yang telah dibuat.

Kata Exco Selangor tu, dia tak tau pun yang potret tu masih belum dijelaskan bayarannya sebanyak RM 16,000 kepada Pak Samad sebelum ini. Baru sekarang dia tau.
 “Ada benarnya, maknanya bayaran (RM16,000) tertangguh masih belum diselesaikan. Lukisan itu tidak dibayar tanpa pengetahuan saya,” katanya.
Maka, atas sebab itu, Exco Selangor tu pun katanya dah serahkan isu tersebut kepada Exco lain kerana ianya tertakluk kepada Jawatankuasa berkenaan untuk dijelaskan bayaran tu.
 “Mesyuarat exco negeri hari ini telahpun meluluskan pembayaran penuh kepada Pak Samad secepat mungkin selepas ini,” katanya ketika ditemui selepas mesyuarat Exco hari ini.
Maknanya, potret yang 'dia beli', dia nak suruh Exco lain bayar sebab potret tu ada kaitan dengan jawatankuasa Kebudayaan dan Adat Resam Negeri Selangor?

Wah!!! Banyak cantik dia punya muka. Dia beli potret tu atas dasar nak bagi hadiah peribadi untuk Si Ketua Penipu tu dan Si Khalid Ibrahim. Dah nama pun peribadi beb.

Jadi, kenapa pulak bayaran kepada potret tu perlu dijelaskan oleh Exco Jawatankuasa Belia, Sukan dan Adat Resam Negeri Selangor pulak? Bukannya Negeri yang beli potret tu.

Tambahan pulak, kenapa duit rakyat jugak yang dia nak guna untuk bayar potret tu? Takkan la duit gaji dia yang dah naik 400 peratus tu tak cukup nak jelaskan hutang tu?

Nampak sangat la ini salah satu cara penyelewengan yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Selama hari ii diorang tuduh orang lain salah guna kuasa.

Diorang jugak yang asyik tunding jari kata orang lain salah guna duit rakyat. Tapi bila diorang buat, semuanya boleh pulak. Tak de pulak cacat celanya.

Hanya semata - mata nak tarik perhatian 'Big Boss' dia sampai sanggup mempergunakan duit rakyat demi kepentingan diri dia sendiri. Bukan sikit - sikit duit yang dia guna beb. Dan dia beli pulak bukannya untuk kepentingan rakyat!!!

SUMBER OLEH : http://semuthitam80.blogspot.com/
Catat Ulasan