Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Selasa, 4 September 2012

ORANG GILA BUKA SELUAR DALAM DI KHALAYAK RAMAI SUDAH DI TANGKAP POLIS HARI INI




Setiap kesalahan yang dilakukan pasti mendapat balasan didunia mahupun diakhirat,akhirnya atas kebiadapan pemuda ini dia ditangkap polis pada hari ini padan muka dia kerana bertindak biadap dan memalukan tempoh hari .

Akhirnya  POLIS menahan pelajar kolej swasta di Taman Maluri, Cheras hari ini bagi membantu siasatan berhubung perbuatan menghina gambar pemimpin negara pada malam sambutan Kemerdekaan di Dataran Merdeka, 30 Ogos lalu bagi PM lah sewajarnya orang yang begini sepatutnya tayangkan punggungnya pada anu...warr,,,baru lah kena pada tempatnya kiikiikiii sungguh biadap..

Perangai siapa lah yang diikut pemuda pakatan ni erk rasa2 PM lah korang pon dah tau perangai siapa yang diikut tu heeeheee moga mereka segera bertaubat sebelum nasi menjadi bubur...POLIS masih lagi memburu saki baki peserta perhimpunan yg melakukan kesalahan  termasuk yg memijak foto perdana menteri dan isteri serta yang mengibarkan bendera ala republik tempoh hari....semoga segera tertangkap pengkhianat2 tu semua...

Tiada ulasan: