Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 20 Oktober 2013

Tan Sri Dato' Haji Muhyidin bin Haji Mohammad Yassin Di Fitnah

Tan Sri Muhyiddin Yassin menafikan kenyataan yang dibuat di dalam satu akaun Facebook palsu mengenai dakwaan adanya keputusan jawatankuasa disiplin UMNO ke atas calon Naib Presiden Datuk Mukhriz Mahathir.
"Saya tidak mengeluarkan kenyataan berkenaan dan akaun Facebook itu bukan milik saya. 
Muhyiddin menafikan kenyataan yang dibuat di dalam akaun Facebook palsu.
"Saya sudah meminta Suruhanjaya Komunikasi Multimedia Malaysia (SKMM) menyiasat mengenai akaun berkenaan," katanya dalam satu kenyataan ringkas yang dikeluarkan di sini, hari ini. 

Beliau mengulas tindakan tidak bertanggungjawab pihak tertentu yang membuat akaun Facebook palsu atas nama Tansri Muhyiddin Yasin dan memuat naik status "Dukacita dimaklumkan, Datuk Mukhriz bin Tun Mahathir telah disingkirkan dari percalonan Naib Presiden UMNO. Pihak Lembaga Disiplin UMNO telah membuat keputusan bahawa calon didapati telah melanggar etika parti dan secara langsung terlibat dalam penglibatan wang yang besar dan diedarkan pada program khas yang diadakan oleh pihak calon baru-baru ini. Saya berharap pihak Lembaga Disiplin UMNO dapat menyiasat perkara ini secepat mungkin.."
Bagaimanapun, status yang dimuat naik kira-kira jam 8.30 pagi itu tidak mendapat perhatian ramai kerana ramai pengguna Facebook curiga status akaun berkenaan.
SUMBER ARTIKEL DARI HARIAN METRO

Tiada ulasan: