Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 5 Oktober 2013

LAWAK GILA VIDEO INI BILA WARTAWAN MALAYSIA KINI DI BELASAH KAW KAW OLEH ZAHID HAMIDI


AMAT MEMALUKAN apabila Portal Kaki Spin Malaysiakini diaibkan didalam video ini malah turut diberikan amaran agar menulis dengan mengikut etika serta tidak memutar belit cerita

Menteri KDN itu tanpa rasa belas kasihan memberitahu bahawa Malaysiakini kaki spin dan sentiasa memutarbelitkan fakta dengan cara menulis tidak mengikut apa yang di ucapkan Beliau.

Dato Seri Zahid Hamidi menjelaskan mengenai laporan audit tentang kehilangan 1.3 juta senjata di PDRM dan memberitahu bahawa beliau tahu kehilangan itu bukan disebabkan  oleh pecah amanah, bukan disebabkan penyelewangan, bukan disebabkan unsur rasuah tetapiantaranya disebabkan kecuaian atau kelemahan ketika operasi dijalankan.

Sekalong tahniah buat Menteri KDN yang gagah berani dalam menjalankan tanggungjawab dan amanah rakyat.

Tiada ulasan: