Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Jumaat, 25 Oktober 2013

KERAJAAN PERSEKUTUAN TELAH MEMBERIKAN KERAJAAN SELANGOR DUIT SEBANYAK 800JUTA INI FAKTA ?

Ada banyak yg soal saya ttg kebolehan selangor menyimpan duit sebanyak hampir 1.5 billion kalau tak silap saya...saya diamkan diri je...mereka ingat dah tunjukkan kehebatan mereka...yg terserlah sebenarnya,kebodohan mereka...bukan mereka bayar saya yuran untuk persekolahkan mereka pun...

kerajaan persekutuan telah memberi kerajaan negeri selangor duit sebnyk rm 800 juta...ini fakta...nak tahu kenapa dan mengapa...pergi ambil buku audit negeri selangor...selepas itu anda akan tahu...saya malas nak tunjuk ajar setiap kali tapi masih tak insaf!

maknanya pendapatan negeri selangor konsisten sahaja dgn zaman di bawah bn itu....bolehkan duit berbillion apabila pelaburan pada tahun 2011 adalah RM 11.7 billion tapi pada tahun 2012 pula pelaburan di selangor adalah RM 1.8 billion..kalau guna kalkulator saya, pelaburan menjunam sebanyak 86%...pelaburan takde tapi duit berbillion....mcm mana? 800 juta duit Kerajaan Persekutuan...

jgn guna taktik spin,kelentong dan putar belit laa...saya bekas guru besar sekolah di mana u belajar perang siber ini bro 

sumber fb Yuktes Vijay

Tiada ulasan: