Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 11 September 2013

ELI WONG ADA SKANDLE BARU KER ?

Tidak keterlaluan jika dikatakan yang Eli Wong adalah contoh pemimpin gersang seperti Ketua Umumnya Anwar Ibrahim namun masih boleh menyembunyikan kejahatan bertopengkan kebajikan. Hinggakan dijemput memberi ceramah di dalam surau kawasan Bukit Lanjan Haaa haaaa haaa bukan Pendekar yang cakap tapi kawan bloger Pendekar yang cakap erk dan Menurutnya lagi,
''tidak mahu melalut dengan lebih panjang cuma mohon pencerahan kepada Eli Wong apa yang sebenarnya sudah terjadi antara beliau bersama U-En Ng.'' 

Adakah kes yang sama seperti skandal seks beliau bersama pemuda Melayu tajaan DAP itu? Atau adakah selepas ini Eli Wong bakal cari mangsa baru untuk ditagih?
Nak tau tak cerita penuh kisah PENUH dia ini silalah klick di sini
SEHINGGA ke hari ini kisah skandal Eli Wong yang juga ADUN Bukit Lanjan merangkap Exco Selangor masih menjadi teka-teki umum. Selepas satu per satu gambar bogelnya yang dikatakan punyai skandal seks bersama seorang pemuda Melayu yang melarikan diri ke Singapura dengan pembiayaan kerajaan negeri Selangor, negara masih belum mengetahui ada sebenarnya yang berlaku antara Eli Wong dan Editor Malay Mail, U-En Ng.

Mungkin cerita ini sudah semakin dilupakan oleh orang ramai namun demi mencari sebuah kebenaran, Eli Wong harus mengakui dengan terang berkenaan tuduhan yang dilemparkan oleh akhbar milik mereka sendiri (klick SINI).

Tiada ulasan: