Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 11 September 2013

ADAKAH DAP PARTI YG RASIS ???

PEMILIHAN semula CEC DAP membuktikan yang DAP adalah sebuah parti Cina yang gila kuasa dan bukan lagi sebuah parti yang kononnya parti berbilang bangsa yang digembar-gemburkan oleh Guan Eng dan pentaksub PAS. 

Fakta jelas menunjukkan seramai 753 orang perwakilan yang terdiri dari kaum India seluruh negara dinafikan haknya untuk mengundi DULU SEHINGGAKAN TERPAKSA MENGADAKAN PEMILIHAN SEMULA. 

Walaupun kaum India adalah Ketua Cawangan DAP mereka tidak pernah mendapat surat jemputan untuk menghadiri perhimpunan agong DAP sebelum ini.

Majoriti yang hadir hanyalah Cina rasis kiasu yang sudah semestinya memilih golongan Cina sendiri sebagai ketua mereka. Aku tak nampak yang suara kaum India dan Melayu boleh didengari dalam DAP sendiri. 

Imej DAP sedikit demi sedikit tercalar atas pemilihan semula CEC kali ini. Nampaknya Guan Eng bukan sahaja rasis terhadap Melayu, malah India juga turut menjadi mangsa rasis mereka dengan meminggirkan terus mereka dari DAP. 

Maka pada puak Cina rasis dalam DAP yang setuju seratus peratus menyokong Joseph Guan Eng dan kroni mereka untuk terus menguasai parti tanpa sebarang pertikaian. Susunan gerak kerja telah mereka mulakan sejak dari awal dengan mengenal pasti perwakilan mana yang tidak akan mengundi Guan Eng dan macai nya, maka individu itu pasti tidak akan diberitahu tentang pemilihan CEC.

Jadi kepada pemimpin India, apa lagi yang kalian tunggu dalam DAP? Kalian pasti tidak dapat apa yang Cina dapat dalam parti. Kepada orang Melayu dalam DAP, masih tidak sedarkah kalian untuk menjadikan Melayu sebagai hamba di Tanah Air sendiri? Berapa orang pemimpin Melayu yang menang jawatan tertinggi dalam DAP?

Fikirkan. DAP sememangnya parti rasis dan yang paling penting sesiapa yang menyokongnya dan bersekongkol dengannya adalah sejahat jahat umat kerana inilah Agendanya.
Catat Ulasan