Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 11 September 2013

VIDEO KISAH TRAJIS TUJUH RUMAH HANGUS GARA GARA ORANG2 PAS KELANTAN

Tidak kita nafikan masalah ketiadaan air ini berlaku disetiap negeri, namun ianya perlu jelas, masalah itu hanya bersifat gangguan sementara sahaja dan bukannya masalah yang bersifat kekal seperti yang berlaku di Kelantan dimana sepanjang masa ia mengalami masalah berkenaan.


Kelmarin, dilaporkan oleh satu blog,akibat tekanan air yang begitu rendah MENYEBABKAN pihak anggota Bomba gagal menyelamatkan tujuh buah rumah yang hangus terbakar dan kewujudan anggota bomba di negeri itu hanyalah sia-sia apabila tujuh buah rumah hangus dijilat api, kegagalan anggota bomba untuk memadamkan kebakaran itu disahkan berpunca dari masalah ketiadaan air yang berlarutan du Kelantan.

Persoalan yang Pendekar nak timbulkan ?sampai bilakah masaalah ini akan berlaku dan dimana amanah yang patut dipikul oleh Kerajaan Kelantan dalam menyedikan kemudahan asas ini,

Untuk sumber asal cerita ini yang Pendekar olah serba sedikit yang menceritkan secara terperinci berkenaan permasalahan ini sila lawati blog sahabat PM di http://gelombangkick.blogspot.com/2013/09/video-bomba-gagal-laksana-tugas-di.html 

Tiada ulasan: