Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Khamis, 8 Ogos 2013

[VIDEO] !!!! CINA DAP TUNJUK SAMSENG MAKI PENGUATKUASA SERBU PUSAT MAKSIAT SELANGOR



KENAPA CINA DAP dalam video ini bermulut celupar?berani memaki hamun serta mengamuk kepada penguatkuasa dengan kata-kata kesat seperti "PUKIMAK" dan dengan lantang mengatakan "CONFIRM BN KALAH".

Apa sebenarnya tujuan terpanculnya kata kata "CONFIRM BN KALAH" dalam serbuan pusat Maksiat didalam video diatas ini yer sahabat sahabat @PM.

@PM rasalah mungkin oleh kerana ada tangan tangan jahat dibawah kuasa politik mereka ini merasakan kononnya dia ni sudah kebal dan kalau pun didakwa mereka ni mungkin merasakan boleh lepas? al maklumlah ada saja peguam dari parti cap x sanggup membela mereka sebab tu mereka ni tak takut dengan undang2 maklumlah peguam mereka ni hebat hebat belaka !!!hebat memusing fakta huuuhuuu

Buktinya mudah.. ketika semua penghinaan dan kejian yang dilemparkan oleh CINA DAP ini kepada umat Islam, PAS hanya mampu memandang dan bila ditengking oleh Tuan besarnya iaitu DAP, PAS terus menyebelahi Tuan besar Mereka ini iaitu DAP ini !!!

Sahabat @PM nak tahu cerita selebihnya tentang info ini korang tengoklah di Blog sahabat @PM ini silalah [KLIK SINI]

Tiada ulasan: