Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Rabu, 28 Ogos 2013

PERHATIAN !!!! CATATAN TERAKHIR UNTUK BLOG PENDEKAR MELAYU !!!

Selamat berjuang kepada sahabat sahabat Pendekar yang selama ini tak jemu jemu menyokong Pendekar didalam Blog mahu pun Facebook dan semoga kalian semua diberikan kekuatan untuk terus berjuang demi melihat Negara Aman damai serta di redhoi Allah yang Maha Esa.

Cuti dah habis ptg besok dah kena kerja balik jadi kalau tak nampak tu jangan ditanya den kemana huuhuuu mungkin beberapa hari sahaja kurang ber Bloging dan ber FB bukan nak berhenti pun sekadar berjenaka sahaja huuuhuu harap jangan marah erk..

PERHATIAN !!!! CATATAN TERAKHIR UNTUK BLOG PENDEKAR MELAYU PAGI INI SAHAJA BESOK JUMPA LAGI ....JANGAN MARAHHHH....

Insyaallah jika ada keluangan masa akan Pendekar mengisi masa lapang dan berjuang membalas jasa an pengorbanan Pemimpin yang tak putus putus memberi pertolongan serta bantuan pada keluarga ku dulu sejak zaman aku kecil sehingga sekarang

Al maklumlah keluarga ku boleh dikatakn memilih pemimpin berdasarkan kerja yang Pemimpin buat bagi membantu Rakyat kerja yang Iklas ni mudah nak tengok 

Bukan macam Pas cakap berdentam dentum tapi hasilnya hampeh hanya menjual nama islam untuk memancing Undi ,memburuk burukkan Pemimpin lain tu lah modal Pas ,sana sini dituduhnya kafir walhal semua tu menambahkan bibit bibit perpecahan Ummah sahaja 

Perlu iingat sahabat sahabat Pendekar bahawasanya kita hidup bermasyarakat jadi lah Pemimpin yang bersaing secara Positif,berlumba lumba membuat amal kebajikan pada Rakyat barulah di sayang orang Disamping itu jagalah Peribadi mu supaya sentiasa Diredhoi Allah.

Matlamat Pendekar tak lain tak bukan hendak melihat Umat Islam bersatu padu di Malaysia supaya perkara perkara yang buruk seperti yang berlaku di Negara Islam lain tidak terjadi di negara kita dan jadikan lah itu sebagai Iktibar

Allah SWT berfirman…
“… ………………………………………………dan hendaklah mereka memaafkan dan berlapang dada. Apakah kamu tidak ingin bahwa Allah mengampunimu…? 
Dan Allah adalah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang.”
[QS. 24 – An Nuur : 22]

“Maka disebabkan rahmat dari Allah-lah kamu berlaku lemah-lembut terhadap mereka. Sekiranya kamu bersikap keras lagi berhati kasar, tentulah mereka menjauhkan diri dari sekelilingmu. Karena itu maafkanlah mereka, mohonkanlah ampun bagi mereka, dan bermusyawarahlah dengan mereka dalam urusan itu. Kemudian apabila kamu telah membulatkan tekad, maka bertawakallah kepada Allah. Sesungguhnya Allah menyukai orang-orang yang bertawakal kepada-Nya.”
[QS. 3 – Ali Imran : 159]

Mudah-mudahan bermanfaat…Semoga PAS dan UMNO saling bermaafan demi memertabat Islam tercinta Amin......PM nak undur diri semoga kita saling maaf memaafi sesama Islam bye Assalamualaikum semua saudara se Islam ku...


JANGAN MARAH BUKAN NAK BERHENTI NAK BUAT ENTRI2 TAPI SEKADAR DUA TIGA HARI SHJ ERK ...
Catat Ulasan