Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 29 April 2013

MAJLIS CERAMAH MB SELANGOR CECAH RIBUAN ORANG !!!!! [30 ORANG KEBAWAH SAHAJA ]

Ini lah bukti kongkrit bahawa beliau layak menjadi MB Selangor lagi sekali sekiranya pakatan rakyat menang pru13 nanti?. tahniah buat Beliau atas sokongan 30 orang dalam ceramahnya heeheee dan hari ini Beliau bertambah sedih apabila disindir oleh PM kita di ceramah Beliau di Bestari Jaya dengan Sindiran ''Khaled lari tengah Malam tinggalkan Ijok'' dan Admin nak tambah derita Khaled dengan video dari bekas rakyat yang sepatutnya dia bela dulu iaitu orang2 ijok





Agak sukar bagi MB Selangor TS Khalid Ibrahim untuk mengekalkan label heavyweight yang diberikan olehnya kepada diri sendiri, jika kehadiran di majlis-majlis ceramahnya kekal di bawah 30 orang.

Malam jumaat, setakat jam 10.15pm di Bilik Gerakan Kg Idaman melalui head-count yang dibuat adalah dibawah 29 orang. Begitu mudah untuk membuat kiraan dengan kehadiran selain jentera ialah berjumlah 9 orang termasuk seorang kanak-kanak.


sumber klik sini

ps: di permatang pauh seramai 1000 ahli pkr keluar parti, apakah signal yang di tunjukkan rakyat? anda sendiri menilainya

Tiada ulasan: