Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Isnin, 29 April 2013

Kenapa senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita?

INILAH BARISAN KITA

Kenapa senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah seorang kafir mencadangkan penukaran bendera kita. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah seorang berlagak alim mempersenda Lagu Kebangsaan kita? Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah seorang muslim mengeluarkan fatwa dan amanat hingga berpecah belah kita. 

Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah Polis dan Tentera dihina dengan pelbagai gelaran kerana bersungguh menjaga tanahair kita. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah kalimah Allah dibiarkan syirik untuk memuaskan hati ketua-ketua kafir mereka. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah solat hajat, doa kehancuran sesama Islam didendangkan oleh mereka. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah pelbagai keruntuhan dan masalah akhlak pemimpin-pemimpin mereka dibiar begitu sahaja.
Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah pelbagai fitnah diwar-warkan memburukkan Sultan dan Raja. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah penjawat awam digelar Kera Jagaan oleh ketua mereka. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah ayat 'langkah mayat saya dulu jika mahu wujudkan negara Islam' oleh si tua yang dah tak berdaya. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah cubaan-cubaan halus menghapuskan hak keistimewaan orang Melayu kuat di usaha. 

Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah parti anak beranak, anak menantu bercerita tentang rasuah, kronisme dan nepotisme yang menyerlahkan kemunafikan mereka. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah masjid dikotori oleh kafir-kafir yang pasti tidak suci memberi ceramah dan disambut laungan takbir, nauzubillah. 

Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah orang Melayu Islam di cabar-cabar amarah kita tentang pembelaan hinaan yang dilemparkan kepada Rasulullah. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah seekor cina mempertikai masjid yang dibina? Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah azan dilarang penggunaannya oleh seekor lagi cina yang disokong parti Islam sepenuhnya. 

Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah al-Juburi yang awalnya digelar oleh Mat Sabun bersedia mengiktiraf Israel sebuah negara dan menjamin keselamatannya. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah insan yang lantang bersuara isu murtad dan arak, bersama insan yang membantu kesusahan rakyat Palestin, serta yang tidak bersetuju perhimpunan haram dipecat tanpa pembelaan dan ruang bicara. 

Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah anak al-Juburi bersetuju tentang orang Melayu yang menginkan kebebasan beragama. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah seekor keling perempuan dianggap wira kerana lantang bersuara menyokong akta melibatkan LGBT dipinda. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah rakyat diajar dan diajak tidak mematuhi undang-undang dan berdemonstrasi seperti tak beragama. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? 

Setelah sewenangnya Tok Guru, manusia biasa, kencing berak, makan nasi menarik nafas udara seperti kita, mampu memberi kata dua berkenaan pintu syurga dan neraka, tentang pahala manusia yang tentunya sama sahaja seperti dia. Senyap dan berpeluk tubuh pilihan kita? Setelah banyak lagi perkara yang tak terhitung oleh kita berkaitan mereka-mereka. Yang pasti jangan kita lupa, barang secebis pun perlakuan mereka, untuk dijadikan cerita dan pedoman cucu cicit kita. Cuma rasa takut dan bersalah akan kita rasa, apabila cucu cicit kita bertanya, kenapa kita memilih untuk hanya bersikap senyap dan berpeluk tubuh sahaja, walaupun sah dan benar cacing sudah naik ke mata..


Alhamdulillah,kepada semua rakan yang telah sedar meninggalkan Pakatan Pembangkang sebab yg paling utama dosa yg paling tidak diampunkan ALLAH berada di dlm pakatan rakyat. PR kini adalah persekongkolan pejuang dan perjuangan yg amat sohih dan nyata menzahirkan tanpa rasa malu,takut dan cinta kpd ALLAH. Bermula Kalimah ALLAH,Menafikan 'IRHAS' bagi Nabi SAW, LGBT ,PLURALISMA,LIBERALISMA,HAK ASASI MURTAD,GUGURKAN NEGARA ISLAM DAN HUDUD dlm manifesto pakatan rakyat,semua pakej ini adalah persoalan yg paling pokok, menghancurkan AQIDAH.Waimah setinggi 7 lapis langitpun kebaikan yg akan dilaksanakan oleh PR,tiada sebesar zarrahpun dinilai,kecuali tertolak semua oleh ALLAH termasuk solat,akibat dari rosaknya AQIDAH.Sesungguhnya PRU 13 kelak,giliran ALLAH utk menzahirkan kemurkaan terhadap PR,Insya-ALLAH,Amin. ALLAHU AKBAR. Ilahi anta maksudi waridhoka matlubi

Tiada ulasan: