Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Ahad, 24 Mac 2013

10,000 GURU AGAMA,ULAMA2 DAN NGO2 ISLAM ISTIHAR LAGI SEMALAM WAJIB SOKONG BN




Haram undi Pas Menurut Kumpulan Tok Guru Pondok bergabung dengan NGO dan Guru Agama yang mempunyai keahlian mencecah 10000 orang) menghukum HARAM mengundi PAS Lagi pada semalam

Di sini, mari kita menyeru kepada PAKATAN PEMBANGKANG BUAT SURAT BERTULIS MAHUPUN SEGALA BUKTI YG BOLEH DIPEGANG AGAR KALIMAH ALLAH TIDAK DIPERSENDA DAP LAHNATULLAH) PAS WAJIB mematuhi dan melaksanakan Hukum dan Undang-undang yang telah di tetapkan oleh Allah dan RasulNya Bukan mengikut telunjuk Dap Lahnat tu.

Tubuhkanlah 'Suruhanjaya Di Raja' untuk merealisasikan dan merungkai penglibatan Anwar yang dikatakan bekas rakan dlm Pakatan Rakyat iaitu LUM YUNG .... Semoga Negara dan rakyat sentiasa di rahmati Allah Azza Wa'Jalla......:{ baca ni http://pendekarmelayu-pejuangbangsa.blogspot.com/2013/03/10000-guru-agama-sokong-bn.html

http://pendekarmelayu-pejuangbangsa.blogspot.com/2013/03/videoanwar-ibrahim-penakut-anwar-di.html

Nik Aziz marah-marah mempertikai mengapa Kumpulan Tok Guru Pondok (bergabung dengan NGO dan Guru Agama yang mempunyai keahlian mencecah 10000 orang) menghukum HARAM mengundi PAS..konon tanpa bukti dan hujah. Kata Nik adakah jawapan itu hendak disembah depan Allah? Diakhir hujahan beliau seperti biasa perkataan memperlekeh dihamburkan...katanya "MENGARUT"

Tok Guru Pondok ini orang berpendidikan..cuma kaedah belajarnya agak istimewa. Mereka BUKAN BODOH. Mereka telah berkumpul dan beresolusi lengkap dengan POWER POINT PRESENTATION yang membuktikan kebenaran dakwaan mereka. Mereka ada sebab musabab mengapa mereka mengeluarkan fatwa sedemikian rupa dan jangan lupa bahawa mereka mempunyai RAMAI ANAK MURID yang SETIA.

Agak-agak Nik Aziz yang berkerusi roda ketika penamaan calon (seperti didoakannya) BOLEH MENANG KE... Siapa pula YANG MENGARUT


1 ulasan:

IR berkata...

ULAMAK BERBAYAR BERHARGA RM2JUTA..ULAMAK BELAAAN UMNO YGMANA PELAJAR ABDULLAH SAAMAH HANYA ADA 25 ORANG..UMNO MEMANG HARAMJADAH GUNAKAN ULAMAK YG SANGGUP MENJUAL AGAMA!!