Segala artikel yang disiarkan di laman blog ini merupakan pandangan peribadi penulis dan ianya tidak mewakili mana-mana parti, orginasasi atau mana-mana pertubuhan. Jika berlaku sebarang kecelaruan emosi ketika membaca atau menyaksikan bahan-bahan yang dipaparkan ianya di luar tanggungjawab penulis. Ingin berkongsi artikel dan maklumat yang menarik emelkan kepada : Koboimacho@gmail.com"

NUFFNANG

TRANSLATE

Sabtu, 3 November 2012

BNYCT Menyerang Putrajaya...?


PUTRAJAYA, 1 November - Bagi menjayakan hasrat dan amanat YAB Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak serta Ketua Pemuda Barisan Nasional YB Khairy Jamaluddin, sukarelawan BNYCT dengan kerjasama Majlis Belia Kawasan Putrajaya (MBKPj) telah mengedarkan borang wang Bantuan Rakyat 1 Malaysia (BR1M 2.0) di sekitar kompleks beli-belah Alamanda, yang terletak di Putrajaya semalam.


Usaha yang melibatkan seramai 140 orang yang terdiri daripada sukarelawan BNYCT dan para belia sekitar Putrajaya telah bertindak mendekati serta menyerahkan borang BR1M 2.0 bagi memastikan hasrat kerajaan untuk membantu golongan rakyat berpendapatan rendah berjaya dicapai sekaligus mendekati golongan belia yang berkunjung di sana.

BACA SETERUSNYA DI BLOG SAHABAT PENDEKAR SILA KLICK DISINI

INFO..KERIS7LOK.BLOGSPOT

Tiada ulasan: